پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
اخذ گواهی ثبت اختراع شرکت فناور صنعتگران دیار خیام

اخذ گواهی ثبت اختراع شرکت فناور صنعتگران دیار خیام

- 1402/08/23

شرکت فناور صنعتگران دیار خیام عضو مرکز رشد فناوری نیشابور، موفق به اخذ گواهی ثبت اختراع گشتاور سنج استاتیکی و دینامیکی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان و به نقل از مرکز رشد فناوری نیشابور، شرکت فناور صنعتگران دیار خیام عضو مرکز رشد فناوری نیشابور، موفق به اخذ گواهی ثبت اختراع گشتاور سنج استاتیکی و دینامیکی شد.

حبیب اله فتح آبادی، مدیر عامل شرکت فناور صنعتگران دیار خیام، که در دوره رشد مرکز رشد فناوری نیشابور،  پذیرش و مشغول فعالیت می باشد، با اعلام اینکه محصول گشتاور سنج استاتیکی و دینامیکی، که ایده محوری و فناورانه این شرکت می باشد گفت: با توجه به تاکید مرکز رشد نیشابور در جلسات مختلف نظارت و ارزیابی و نیز مصوبه پذیرش شرکت در کمیته تخصصی فناوری مرکز رشد نیشابور و با توجه به نوآوری‌های به‌کار گرفته شده در تولید این محصول کاربردی پس از طی مراحل مختلف ارزیابی در اداره ثبت اختراعات، موفق به اخذ گواهی ثبت اختراع شد.  

شرکت فناور صنعتگران دیار خیام، بامحوریت ساخت ومهندسی معکوس ادوات صنعتی با موضوع تولید محصولات برای شرکت‌های خودروساز، فولادسازی، قطعه سازی، بومی‌سازی و راه‌اندازی خطوط تولید و تجهیزات آزمایشگاهی با مشارکت نیروهای متخصص در زمینه فنی و مالی و بازار یابی آغاز به کار کرد و با امید و پشتکار جهت توسعه و پیشرفت صنعت کشور قدم خواهد برداشت.

دانلود پیوست خبر مازیار ناظران مازیار ناظران
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.